Vážení pacienti a návštěvníci,
Vaše náměty, připomínky a poděkování jsou trvalou inspirací pro naši práci a další zkvalitňování služeb. Záleží nám na Vaší spokojenosti, proto vítáme každý podnět.
Spokojenost s poskytnutou péčí lůžkovou i ambulantní můžete vyjádřit:
Pokud máte připomínky k poskytované péči, obraťte se nejprve na ošetřujícího lékaře, vrchní sestru či nejvýše postaveného pracovníka, který je ve službě v sobotu a neděli. Je možné, že Vaše nespokojenost pramení z nedorozumění.
V případě, že máte pochybnosti, že Vám zdravotní péče nebyla poskytnuta v náležité míře můžete podat stížnost.
Ke stažení: Postup podávání a vyřizování stížností
Máte dotaz? Napište nám přes on-line formulář.
ON-LINE FORMULÁŘ© 2021, Městská nemocnice Čáslav – všechna práva vyhrazena
Tvorba webových stránek Webnia.cz